Nederlanders werken met Ecotrackers

Friday, November 24, 2006

Lieke Dekker in Ecotrackers




Tsjah waar zullen we eens beginnen!!
Schiphol wat een hell.... me koffer is te zwaar.... helemaal in de stress.. ik ga 6 maanden weg... dan moet ik toch spullen mee!! Als ik nu om me heen kijk denk ik van... mzz mischien had ik toch wel iets thuis kunnen laten. Afijn tis allemaal goed gekomen.. ik mocht zonder te betalen alles meenemen... heb wel ontiegelijke rugpijn...maar gelukkig staat alles nu lekker geinstaleerd in mijn kamer.
Na afscheid te hebben genomen van al mijn Toppers ging ik langs de douane... nog een kreet “ ik wil niet weg” en ik keek bijna niet meer om... dit stoere meisje die zei dat ze niet zenuw8ig was was toch wel even wat traantjes aant laten!! Volgende x ga ik wel alleen naar schiphol
Ik moest heel snel naar de gate.. want mijn afscheid had veel ste lang (eigenlijk veel ste kort) geduurd!! Daar aangekomen weer een grote slik... volgens mij zag ik alleen maar Ecuadorianen om mij heen.... echt geen nl... of wat te bekennen.!! Ik voelde me heel erg vreemd.. dit is toch wat ik wil.. nieuwe culturen ontdekken... mooie dingen zien.... uitdagingen??
Aangekomen in het vliegtuig nog een uurtje moeten wachten op mensen die uit milaan kwamen die vlucht had vertraging. Uiteindelijk om 00:19 vertrokken!
1ste stop Bonaire: 4: 44 (local time). Het was pikdonker dat we aankwamen en we moesten daar maar een uurtje wachten. Het was super warm en de wc’s waren smerig... dusse niet echt een spannende ervaring!
2de stop Quaquil: 7: 40 Gellukkig mochten we dit x in het vliegtuig blijven! Even mijn tassen gereed maken want het was nog maar 30 vliegen naar Quito!
Final Destination Quito 8:30: Jaja daar was het dan tussen 2 hoge bergen in een valei lag Quito.. weer een vreemd gevoel... wat was het groot... nee geen New York maar wel groot!!! Wat moet ik er verder van denken... we zien het allemaal we... het komt vast wel goed!
Op het vliegveld opgehaald door Andy mijn begeider van het bedrijf. FF gepraat en naar de taxie gelopen... waarom heb ik een jas mee?? Ik zweette me dood!! Hij heeft me naar het appartement gereden en daar werd ik voorgesteld aan mijn huisbaas! Ik kwam binnen.. het was allemaal heel erg oud! Carmen.. mijn huisbasis was wel heel erg aardig.. ze gaf me een rondleiding in de ouwebadkamer, de nooit gebruikte keuken, de lounge, de tvkamer, mijn eigen kamer en de oude maar heerlijke tuin.. ze is ook nog eens een opvang voor allemaal oude zwerfkatten en honden.. beetje vreemd allemaal maarja! Na een leuk gesprek met haar voelde ik me alweer een stuk meer op mijn gemak! Vervolgens mijn koffer uitgepakt en mijn room een beetje gepimpt. Het was afgelopen weekend, vandaag en morgen Carnaval dus half quito is leeggelopen, al mijn huisgenoten zijn naar het strand omdat het daar dik gevierd word! Jammer dat ik dat niet heb kunnen meemaken en dat het nu zo stil is in huis!
Woensdag beginnen mijn spaanse lessen, dus ik ga morgen denk lekker ff rustig rondkijken en vanavond maar vroeg naar bed denk!
Ik zit nu op het kantoor van ecotrackers mijn moeder te verbleiden, die is supergelukkig dat ik nu al online kan zijn! dat kan ik denk best vaak trouwens.. oh wat ben ik toch blij met mijn laptop!!
Ik ga nu ff boodschapjes doen want ik heb honger!!

Na gister wat gegeten te hebben... pizza 3 euro in het appartement aangekomen.
Kennis gemaakt met een ander meisje in mijn appartement uit colombia... beetje tv te kijken, paaseitjes te eten (tnx chica´s) komen ff 3 mensen binnen... gezellige nederlanders! vet grappig... gelijk weer nederlands praten.. foute boel ik was net zo goed aan het spaans lullen (hakkelen) met dat colombiaanse meisje! MAARJA AFFEIN zei vroegen of ik een hapje mee ging eten.. ik had eigenlijk niet echt honger want had om 5 uur nog gegeten en ik was supermoe maar ik had wel ff zin! wij naar een cafeetje eerst ff een ammeretocoffee op... vervolgens een biertje... gewoon 543 kubbike cm vet bizar... voor slecht 1 euro!! daarna lekker uiteten geweest en vervolgens naar een barretje zei gingen aan de cocktails maar ik hield het maar bij bier!
Vanochtend het oude centrum in geweest.. en de panacino op geweest.. een berg midden in de stad.. supervet! echt heel relaxed uitzicht een leuk marktje en dat was het eigenlijk wel. Daarna een almuerzo gegeten.. dat is hier een lunch voor 1,5 dollar... was iets minder lekker als mijn pizza. kip, rijst, bonen en salade en een colaatje... morgen beginnen mijn spaanse lessen en hopelijk ff in de kroeg voetbal kijken met mijn dutch crew... is wel ff lachuh!
nou dit was het weer... in ieder geval... ik voel me al een stuk beter als gister... ben wel een beetje ligt in mijn hoofd... en mijn keel voelt ook heel raar.. je bent echt super kortademig op deze hoogte...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home